Jäkla rubriker..

Idag var det tänkt att man skulle gå på promenad med Mirre, men vi bestämde att vi tar det imorgon ist då dom har lovat bättre väder ;)
Så jag vet inte riktigt vad man ska hitta på idag?

Igår hann jag iaf med mycket, först övningskörde jag sen gick jag till banken och växla in lite pengar till mitt sparkonto (måste ju spara till när vi ska fara!) och sen drog jag och träna! När jag kom hem så ville Mirre att vi skulle ses, så jag gick och mötte henne så satt vi oss och solade! Det var gudomligt skönt, vi satt utan jacka kändes som sommarvärme i solen :)
Sen på kvällen så hade jag och mamma lite mys med nötter och vindruvor :)





Kommentarer
Ida

Vilken snygga tjejjer och vad fin den nya bloggen är! :)

Kraaam

2012-04-14 @ 12:47:47
URL: http://www.idaskreativa.blogspot.com
Emma

Tack! Jag är jättenöjd med den här bloggen :)

Tack vare Jeanette som den är så fin!



www.nojjz.blogg.se

2012-04-14 @ 16:41:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0