Måsta fixa en kamera!

Har haft en riktigt bra helg. I fredags så tränade jag och Sassäh gärnet, vi var helt slut när vi var klara precis som det ska va! ;) Sen tog jag och Markus det lugnt resten av kvällen. På morgon därefter alltså på lördagen så for vi till Markus systers (Marlena) killes föräldrars stuga, haha lite komplicerat.. Där grillade vi lite korv i finvädret och körde lite skoter! Vi såg även luleå matchen där i stugan, det vart ju riktigt spännande! ;) Sen åkte vi vidare till Råneå där Christoffer (Marlenas kille) bor, där såg vi mello. Jag är så glad att Loreen gick vidare, det var en riktigt underbar kväll med tanke på att luleå vann, Loreen gick vidare och så umgicks man med underbara människor! <3
Tyvärr så får ni inga bilder, har bara mobil bilder.. Men jag tror inte att någon vill att jag lägger ut dom ;))

Idag ska jag bara ta det lugnt, ska fara till pappa snart och laga nåt att äta och sen skulle Markus komma och sova med mig <3

Ha det bra!!



Kommentarer
Sassäh

Hade du köpt kameran istället för Becca så hade du haft en riktigt bra för ett riktigt billigt pris :):) KRAM <3

2012-03-11 @ 14:13:35
URL: http://nojjz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0