You need me man, I don´t need you

Jag måste bara skriva hur otroligt lycklig jag är! Jag känner verkligen hur jag kommer orka prestera nu det sista som är kvar i skolan. Det är så skönt och känna hur allt bara flyter på utan att man måste anstränga sig så mycket, det blir bra iaf. Jag känner bl.a. att det är kul och skänt att fara och träna :)

Nog om det, idag så har jag iaf inte gjort så mycket med tanke på vädret.. Jag, mamma, Jesper och Julia for till Carina en sväng och fikade lite :) Sen skjutsade mamma mig och Jesper till pappa i samma sväng så nu är jag här hos pappa och har pluggat lite psykologi. 
Sitter och ser matchen mellan brynäs och skellefteå.. Hoppas att skellefteå vinner den här matchen så får dom nån mer chans iaf :)



En festbild på mig ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0