Ny blogg!

Nu har jag bytt till blogg.se! Jag ändrade för att det var mycket lättare upplägg, när man inte är så haj på allt med datorer ;) 

Idag är det det iaf min och Markus månadsdag, vi har 13 månader idag. Vi ska inte göra något speciellt, förutom att kanske ladda ner någon film och typ mysa. 
Det är så underbart att alltid ha någon vid sin sida som ställer upp för en i vått och tortt! Någon som man kan vakna upp med och puss på! 
Jag älskar dig Markus Junttila <3

Idag har jag annars vart i skolan, sen övningskört och sen varit hos sassäh en stund som har hjälpt mig med headern som jag har nu! Tack så mycket :))



Kommentarer
Sassäh

tihih, det var så lite ^^ Zumba imorn?! :):)

2012-03-06 @ 21:31:10
URL: http://nojjz.blogg.se/
Anonym

Jaa det är klart, ska kolla när jag slutar och när Zumban var ;))

2012-03-06 @ 22:10:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0