Kör gärnet

Har kommit hem för ett tag sen, har varit med Sassäh och dansat Zumba ;) Alltså för er som undrar så är det otroligt roligt, men sjukt svårt om man inte är så bra på koreografi..  Men vi ska lätt köra Zumba igen! Sen sprang jag lite på löpbandet oxå, så jag är rätt mör i hela kroppen.. Men så ska det va! :)

Jag försov mig idag när jag skulle till praktiken, Markus vaknade och kollade på klockan och sa att den var kvart i 8.. Jag börjar 8!! Men jag slängde på mig kläder typ halvt i sömnen och hann med bussen som gick 5 i ;) Kom bara några minuter sen. 

Nu tror jag att jag ska slänga mig i sängen och kanske plugga lite psykologi :)

Ha det bra allihopa <3


Kommentarer
Anonym

sv: tack så mycket! :)

2012-03-08 @ 08:48:05
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Sassäh

sv: haha helt klart att vi ska träna zumba fler gånger ^^ KRAM.

2012-03-08 @ 09:12:51
URL: http://nojjz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0